Monday, February 16, 2009

Berilah sedikit penghargaan




Agak2nya kat mana aku ambik gambar kat atas,
kat lobby hotel....bukan
kopitiam....pun bukan
office aku.....huh,pasti bukan
ini ialah tempat aku menunggu....tunggu kereta aku yang sedang diservice,
ada makanan dan minuman percuma
ada astro dan internet
ada tempat permainan budak2
ada perkhidmatan antar dan ambik pelanggan kepasaraya terdekat
tempat yang luas dan selesa
pekerja yang ramah dan profesional
persoalannya
mengapa tempat service kereta nasional kita tak macam ni?
tak layakkah bapak aku, kawan2 aku dan mereka2 yang setia mendokong dan menyokong kereta kita mendapat sedikit penghargaan dan layanan yang istimewa?
kalau ya...berikan lah mereka sedikit penghargaan.

4 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Keuntungan yang dah dapat dari pelanggan tu jangan lah kedekut sangat....kongsi lah balik dengan pelanggan, kan pelanggan tu adalah segalanya.
Ilmu perniagaan dah penuh di dada tapi hati tu...betulkan sikit. Jangan kedekut!

Zaki said...

Setuju dengan pendapat cikgu man tu. Kalu kita tak nak beli kereta national, dia ore cakap kita tak cintakan product kita.
Kena lah keluarkan modal sikit nak tambat hati pelanggan.

GigiPalsu said...

Pengalaman aku gi perodua, tu pun pasal nak install rear seat belt, tempat dah la sempit air, kacang, biskut jangan harap la, nak bawak sendiri...
Tapi kalau kat mu gi servis tu aku rasa dia dah masukkan sekali dalam bill servis tu...

Zaki said...

Charge sikit tak pe le azam, asal selesa.