Sunday, January 4, 2009

Rumah ditenggah sawah



Rumah ditenggah sawah, berlatarbelakangkan bukit, berhampiran anak sungai, sedang dibina ini adalah rumah aku. Lokasinya 2km dari bandar Pasih Puteh. Mungkin 3@4 bulan lagi akan siaplah rumah idaman aku ini. Masaalahnya kalau siap nanti sapa nak duduk kat sini, kerana aku masih lagi kat PG.

5 comments:

Azam said...

Apa kata kau tutup semua pintu dan tingkap, lepas tu buat tingkap kecik je lebih kurang 1kaki persegi tapi buat banyak2 la. Lepas tu kau pasang la bunyi burung, aku percaya dalam setahun lepas tu kau mesti kaya punya. Jadi pengusaha sarang burung layang yang paling berjaya...

Zaki said...

bagus jugak idea kau tu,kalau aku berjaya nanti, bolehlah kau ubahsuai rumah kau yang tingkat ketiga tu jadi sarang burung layang2 jugak.

Azam said...

Tu memang dah lama aku plan, tapi sayang hasil kajian tempatan yang anak aku buat, kawasan aku ni banyak burung gagak je... sarang tak leh makan...:C

manlaksam said...

Besar nampok nya rumah baru demo tuh.

Zaki said...

Man,
Tak lah sebesar mana, rumah kat kelate sekarang pun dah mahal. Lo ni kat tengah2 sawah, kat celah2 bukit, kat tepi2 sungai dah muncul banglo2 mewah, sebab tu lah rumah makin mahal kat sana.