Tuesday, March 24, 2009

Che Leman melawat kelantan

"bang, pasar siti khatijah kat mana ahh"
"kau sekarang kat mana Man"
"kat Pasar Besar"
"sama la tu man"


kesian Man, meredah KB sorang2(sekeluarga). Janji hari tu nak bertolak ke kelantan pada hari yang sama, tapi cuti aku tak approve, jadi Leman bertolak hari sabtu, aku lak balik pada hari isnin.


"masa aku pegi pengkalan kubur, aku cakap kelate, dia orang semua gelakkan aku" cerita leman, kawan dan jiran sebelah rumah aku kat PG.


Masa aku introduce nasi berlauk untuk sarapan pagi, confuse jugak leman. mana ada kat johor orang makan nasik pagi2. Lepas try sebungkus nasi berlauk ikan aya, nak tambah lagi sebungkus.



Man sekeluarga sempat melawat tapak rumah baru kami.


Rumah ditenggah sawah ni dah hampir nak siap

7 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Rumah tu kalau siap nanti nak cat warna apa?
Biru ke hijau?

Zaki said...

mestilah hijau......ore tok guru.

aza ni said...

bukan warna mawar ke?

aza ni said...

pink sikit

GigiPalsu said...

warna hitam pun ok...
Kan hitam itu menawan...
Tapi hati kena cat putih la...

Zaki said...

Chif,
Kat luar warna hijau, kat dalam warna pink, biar sentiasa wangi.

Zam,
cantik jugak tu, tapi buat masa ni kaler hitam tu untuk kereta aku je.

GigiPalsu said...

Ki kau datang la melawat chief aku baru jumpa...
http://azani-kisahaku.blogspot.com