Sunday, August 21, 2011

Boilerman training di UMT


Kursus boilerman yang terbaru ini agak berlainan dari biasa kerana dibuat kat sebuah IPTA . Peserta nya juga berbeza, kalau biasanya yang terdiri dari juruteknik, engineer juga manager, kini kursus aku yg terbaru ini dihadiri oleh kakitangan akademik dan bukan akedemik  fakulti Pengajian Maritim dan Sains marin UMT.

Ketika mula2 mendapat senarai nama peserta hari tu, bergoyang juga lutut aku, apa tak nyer, mengetuai senarai nama adalah ketua jabatan fakulti yang bertitle Dr, seterusnya timbalan Dekan bertitle PM Dr diikuti beberapa orang pensyarah yg juga membawa gelaran PM. Termasuk juga didalam senarai ialah 2 org pensyarah berbangsa asing. Masak aku kali ini. Teringat kepada Chif azani, kalau dia ada tentu aku suruh dia pergi, tapi sekarang tak bolehlah pasal dia dah jadi orang penting, tak leh kacau lagi.

Persetujuan telah diberi, nak tak nak terpaksa aku pergi jugak. Mula2 tu memang agak gementar, tapi lepas tu semuanya jadi macam biasa. nasib baik dia org tak tanya pasal themodynamik, subjek fobia aku...

Kursus 2 hari tu berjalan dengan lancar, kali ni aku berulang dari UMT ke Pasir Puteh, sempat jugaklah aku  berpuasa dan berbuka dikampung.

4 comments:

AZANI said...

bagus ki...mu memang boleh

Anonymous said...

I have to thank you for the efforts you have put in penning this blog.
I'm hoping to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal website now ;)

My blog; buy cheap social bookmark service
My website - social bookmarking service

Anonymous said...

These are truly enormous ideas in about blogging.

You have touched some pleasant factors here.
Any way keep up wrinting.

Also visit my web page; Microsoft Office Gratuit

Anonymous said...

I wanted to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every
bit of it. I've got you bookmarked to check out new stuff you post…

Here is my web-site ... Psn Code Generator