Wednesday, December 16, 2009

Lagu negaraku dan bolasepak

Dah lama tak nyanyi lagu negaraku, kali ni aku nak ajak anak2 dan isteriku berdiri didepan TV masa lagu negaraku berkumandang diudara. Aku sekeluarga akan bersama seluruh rakyat malaysia akan sama2 menyanyikan lagu negaraku dengan penuh bersemangat, dan pasti akan ada yang mengalirkan air mata.

itupun kalau pasukan bola sepak kita menang.....
kalau kalah pun aku akan nyanyi jugak...sendirian dalam bilik air.

3 comments:

~0~ said...

semoga pasukan malaysia akan berjaya

Pak Man laksam said...

Zaki,
Pastikan berdiri tegak semasa menyanyi. Tak kira di mana, walaupun dalam bilik air.....

Zaki said...

~0~,
alhamdulillah...dah menang.


Man,
dah janji tu macam nazar pulak....jadi dah menang tu kena nyanyilah.