Sunday, September 27, 2009

Rumah terbuka lagi

Kali ini rumah terbuka kat kampung aku dikelantan. Lokasinya kat rumah aku lah. Rumah aku ni belum siap lagi, pintu dan sliding door belum pun dipasang lagi, jadi memang sentiasa ter'buka' luas lah.......








ni pulak anak sulung aku aizat......tak de kena mengena dengan rumah terbuka, cuma aku nak ucapkan selamat hari lahir untuknya yang menyambut hari lahir yang ke16 hari ini.
Semoga hidupnya sentiasa diberkati dan dirahmati oleh Allah dunia dan akhirat......amin.

5 comments:

manlaksam said...

Selamat Hari Lahir Aizat. Semoga jadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat.
Ki, memang betul-betul rumah terbuka tuh.....nanti nak naik rumah baru kena bekwoh la.

pB said...

Wah...
lawa banglow tuuuu

~0~ said...

hehehe...memang terbukak pintu umah tue...

Zaki said...

Cikgu man,
terima kasih...kata aizat.
insyaalah kalu dah siap rumah...raya tahun depan kawe bekwoh dan jemput demo sekali.


pB,
saja nak nyoho rumah baru kami.Kecik je tu.


O,
Insyaalah kalu buat open hose betul2 nanti, abe jemput O sekali.

Mrs NarchotiQue said...

rumah tepi sawah,
dinding wane pink,
kita hulur salam ukhwah,
moga erat silaturrahim.